Doporučují
Proč právě H.E.A.T.?

Nesporným argumentem pro to, že H.E.A.T. Program je úžasná aerobní a zdravíprospěšná aktivita je to, že je doporučován – doporučován nejen lidmi, pro které se stal H.E.A.T. Program součástí života, ale doporučován především odborníky, kteří určitě mají k tomuto tématu co říci.

 

Prvním z nich je italský profesor David Calabró, specialista na posturologii – držení těla:

Řekl bych, že používání mechanického pásu MAXERRUNNER prostřednictvím metody H.E.A.T. Program může být nabídnut opravdu širokému okruhu osob. Hlavními aspektem je metoda kontroly dýchání a srdečního tepu. Hlavní silou je, podle mě, v možnosti individuálního přizpůsobení každému jednotlivci, i přesto, že se jedná o cvičení ve skupině. To umožňuje nastavit aerobní práh pro každého jedince, od kardio-fitness trénink až po cvičení pro diabetiky, v případě potřeby. Z biomechanického hlediska se chůze na páse Maxerrunner nejvíce přibližuje té skutečné v terénu.

Výhodou rychlé chůze oproti běhu je to, že klouby pouzdra jsou udržována a není příliš namáhána kosterní soustava.

 

H.E.A.T. Program je doporučován i samotnými sportovci, kteří jej používají jako formu svého tréninku, jedním z nich je například český ultramaratonec Michal Weiss:

Snažím se naběhat zhruba 20 km denně, pokud možno v terénu, s přibližujícími se závody je to až 40 km. Byl jsem vždy nepříznivcem jakýchkoliv náhražek, běžeckých pásů nevyjímaje. Ale H.E.A.T. jsem vyzkoušel a ono mi to zachutnalo. Jako ultravytrvalec jsem měl vždy výrazně krátký krok a chodidla takřka šoural po zemi. Po půl roce chození na H.E.A.T. se mi krok prodloužil a změnil se mi i dechový rytmus. Prostě 2x týdně zařazená hodina H.E.A.T. Programu zařídila to, že se mi zlepšila technika mého kroku a ekonomičnost pohybu.

 

Dalším sportovcem doporučující H.E.A.T. Program je Miloš Škorpil, úspěšný běžec a instruktor H.E.A.T. Programu:

Je to vynikající trénink pro běžce. Prostě tak dobře jako po hodině H.E.A.T. Programu jsem se dlouho necítil. Při následném běhu jsem se cítil velmi silný. Skvělé je, že si můžete zvolit variantu tréninku – chci hubnout nebo zlepšit fyzičku? Je to  jedno, prostě hodinka strávená na páse Maxerrunner nebude nikdy ztrátou času. Nejvíc na mě zapůsobilo spojení s jógou, s dýcháním. Je vhodný pro všechny, bez rozdílu věku, váhy, pohybových schopností.

 

H.E.A.T. Program je samozřejmě úzce spjat i se zdravým životním stylem a výživou. I podle Ing. Petra Havlíčka, specialisty na výživu, je chůze ideální aktivitou:

Svým klientům nejprve doporučujeme zpevnit vnitřek – takže stabilizační cvičení tak, aby člověk uměl stát, sedět a chodit. Pak mohou zapojit další aktivity, což je především ta chůze, takže H.E.A.T. Program do toho perfektně zapadá. Lze na něm udělat trénink lehčí a postupně námahu zvyšovat.

 

Všichni chceme dobře vypadat a u celebrit a známých osobností to platí dvojnásob. S H.E.AT. Programem se udržuje v kondici i moderátorka Mirka Čejková:

Někdy koncem prázdnin u nás ve fitku bylo rušno, parkoviště zabarikádoval kamion a tělocvična, kterou jsme si mohli doposud pronajímat, se začala zaplňovat nějakými pásy. Pak jsem šla na ukázkovou hodinu a od té první jsem už žádnou nevynechala. Přemýšlím, čím mě H.E.A.T. tak dostal. Nejsem totiž na skupinové aktivity typu spinning. H.E.A.T. Program mi zkrátka nabídl víc, než jen fyzický trénink a je to hodně i osobou trenérky. Díky H.E.A.T.u a józe vím, že i když je život jedna velká soutěž, není důležité vítězit nad druhým, ale především jde o posouvání svých vlastních hranic.

Pokud z nějakého důvodu nemohu delší dobu na H.E.A.T., pociťuji, že mi něco chybí – ale ani ne tak fyzicky, jako spíš psychicky. Chybí mi ta harmonizace těla a mysli. Společně tu působí všechno co má – jdeme v určitém rytmu, který ovlivňuje mé fyzické stavy, soustředíme se na dýchání, čímž uvolním mysl.